Jak jsem uklidil pokoj

Znáte tento scénář?: Máte před sebou něco důležitého, co musíte udělat, ale vyhýbáte se tomu, jako čert kříži. V tu chvíli je jakákoli činnost příjemnější…

Někdo zalehne k televizi, já začnu uklízet 😀

(… mimochodem, to jste měli vidět, jak krásně uklizeno bylo na intru před maturitou!)

Každopádně. Na začátku prázdnin jsem hodlal v pokoji opět udělat kolotoč a zredukovat počet věcí, které mám v pokoji (viz článek: Výzva, vlastním méně než 100 věcí?). Jenže kdo má sepisovat seznam všeho, co mám? Napadlo mě něco lehčího…

… každý den vyhodit jednu zbytečnost!

A výsledek je znát 😉 Pět minut přemýšlení, co je k ničemu, není moc. Dokonce to pro mě byla (a je) taková zábavná hra – hledat a zkoumat, co by se ještě dalo vyhodit 😀 … Teď už je to těžší. Každopádně, než se pustím do jiných místností, hodlám některé věci nabídnout na aukru.

A co například letělo?

Vlastně si už ani nepamatuji, co vše zmizelo 😀 Byly to tak zbytečné krámy, že moje paměť nebere jako důležité si je pamatovat… Vím jediné, najednou se to do koše nevešlo!

E pluribus unum, jak říká jedno latinské přísloví…

… a je to pravda. Z maličkostí opravdu vzniká celek, a když každý den věnujete pět minut svého času úklidu, tak za měsíc máte místa, že to až pěkné není 😀


A co byste vyhodili jako první vy? 😛

Patrik

11 Comments

  1. Mám taky radost, když dokážu cokoliv vyhodit. Dřív jsem si i psala, co jsem vyhodila, kdy jsem vyhodila a jak jsem vyhodila (komu jsem třeba dala, kam to odnesla.)

    Odpovědět

  2. Hej 😀 Já dělám úplně to samé. Tak jako během maturit už asi v životě mít uklizeno nebudu (dokud nepřijde zkouškové na vysoké). Ať žije prokrastinace! 😀

    Odpovědět

  3. Já dělám velký úklid 4x do roka, a to vždycky letí takových zbytečností – ale týká se to kancelářských věcí, oblečení .. Jinak uklízím každý den. 🙂

    Odpovědět

  4. Já jsem včera vyklízela pokoj- lépe řečeno jsem se zbavovala nepotřebných věcí. No, možná jsem to jemně přehnala:D Vypadá to u mě jako kdyby mě vykradli:D Prostě mi hráblo nebo nevím. Ale líbí se mi to víc, aspoň nemusím uklízet:D
    Jinak velmi poučný článek!:D
    Měj se:)

    Odpovědět

  5. Nejraději bych teď vyhodila asi sama sebe. Někam, kde je ticho, vlaho, přítmí a přítomný milý živočíšek. Takže – do Terezčina kotečku, z bývalýho prasečího chlívku. Chlad tam zůstal, pavučiny vymetám. Ale není, kdo by mě zvedl z podlahy 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

