Vyšívání? Nezbláznil jsem se?

Ani nevím, jak mě to napadlo, ale rozhodl jsem se „vyšít si kresbu“ 😀

Možná mě k tomu inspiroval pohled na zdi u babičky v kuchyni (má tam vyšitých obrazů spoustu), také mě k tomu mohly navést kresby, kde jsem nepoužíval stínování, či touha zkusit něco, co se jen tak nevidí (a tím nemyslím vyšívání obecně, ale vyšívání supersportovního auta 😀 )

… s největší pravděpodobností to byly všechny tři důvody dohromady! 🙂

Pro začátek jsem si o vyšívání popovídal s babičkou, která mi dala látku, bavlnky a rady, jak se vlastně vyšívá. Doma jsem dostal ještě další várku tipů od mamky (která dokonce kdysi učila vyšívat babičku… a já měl za to, že to mamka vůbec neumí 😀 ).

Následovalo nekonečné vybírání vhodné fotografie, kterou jsem poté upravil a přes monitor obkreslil na látku. No a výsledek vidíte 🙂

předloha pro vyšívání auto

McLaren P1 – nákres

Nyní už zbývá jediné – začít 😀

Rozměr obrazu je (tedy spíše bude) 40 na 30 centimetrů, takže to malé nebude. Věřím, že dílo bude hotové do konce srpna. Dokud to ale nedodělám, do jiného projektu (kresby) se pouštět nebudu.


Co si myslíte o vyšívání? 🙂

Patrik

14 Comments

  1. Mně se vyšívání líbí. Vzpomínám si, že jako malá jsem obdivovala kalhotky mojí nejlepší kamarádky. Její máma ji na jedny vyšila krásného slonečka. Podle mě může vyšívat každý. Můj přítel říkal cosi o tom, že snad umí, zatím nedokázal, ale tak třeba jo, ale jen se mu nechce. Budeš s tím mít pořádnou práci, ale výsledek bude určitě stát za to! 🙂

    Odpovědět

          1. Super. Dostanu keksík? :3
            Ono tohle auto je poměrně dost desingnové a unikátní.
            Takže se dá poznat poměrně snadno. 🙂

  2. Jsem si jist, že až toto dílo dokončíš, bude úžasné. I přestože vyšívat umím, osobně bych na vyšívání auta neměl odvahu a pokud ano, zanedlouho bych s tím sekl. Přeji hodně štěstí. 🙂

    Mimochodem, pokud to na některých místech chceš mít výraznější, doporučil bych křížkový steh. Trvá to sice déle, ale za tu práci to stojí. 🙂 Tak ještě jednou, hodně štěstí a držím palce. 🙂

    Odpovědět

    1. Také v to doufám! Práskl jsem to všem v okolí a někteří mě mají za blázna, jiní říkají, že to nezvládnu a zbytek říká, že to bude stát za prd… 😀 Jen pár lidí má za to, že je to dobrý nápad. Dík tedy za podporu! … Jinak křížkovým stehem to bude celé, jiný ani neznám 😀

      Mimochodem, můžeš se mi nějakými svými výtvory pochlubit na mejl? 🙂

      Odpovědět

  3. Ahoj. Tak další aktivita. Jen – v obrázku žádné auto nevidím!? Stejně jsem se podivila pro mě nelogičnosti: supersportovní auto a vyšívané? Ale proč ne? Máš někde vzor? Udělal to někdo? …
    Jasně, jsem sova a včera jsem šla pozdě spát. Navíc je hrubo před devátou, kdy mi to začíná trochu myslet. Dáš mi obrázek aspoň do mejlu?
    Klidně seď a vyšívej. V horkách je to dobrá volba a v deštivu ještě lepší. Náročná na oči. V horku pro přesvětlení očí a v zamračenu pro míň světla. Pokud to bude jen jedno dílko, nic proti tomu. Taky jsem vyšívávala. Pro mě by to chtělo asi se nějak zklidnit, přivést do režimu relaxace. To ale zatím neumím. Roste papu na zimu

    Odpovědět

    1. To málokdo 😀 Předlohu tedy zašlu na ímejl, ať auto vidíte 😉 …

      Nyní už mohu potvrdit, že to na oči náročné je, ale baví mě to 😀 Je to výzva, jelikož nemám nijak určené, kdo co za barvu má být, a tak si to musím rozhodovat sám… Více snad pářu, než vyšívám 😀

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

