Jablko pro Evu

Dobré věci se dějí pomalu… a skvělé přicházejí najednou,“ 🙂 pronesl Breckin Meyer v komedii Milionový závod.

A dle tohoto citátu byla nakreslená moje další kresba. Většinou se totiž dlouho rozmýšlím, co budu tvořit… Trvá mi, než se rozhodnu co budu kreslit, trvá mi, než si najdu vhodnou předlohu, trvá mi, než se do práce pustím, trvá mi… trvá mi to 😀

Tentokrát to bylo jiné!

Kresba zahrady Eden

Na začátku srpna jsem se na chatu seznámil se skvělou Francouzkou. Začali jsme si psát ímejly. Zmínil jsem se o kreslení a ona se zeptala, proč kreslím auta, proč ne třeba ovce? No a tak jsem ji nakreslil v rychlosti ovci. Byla děsná! 😀 … Pobavila ji, prý jen byl špatný den pro kreslení ovcí… a že mě neměla žádat o kreslení ovcí, ale třeba o hada.

… a když jsem ten ímejl četl, napadlo mě – proč jí toho hada nedopřát? 🙂 a tak jsem se do něj pustil a voilà, o pár hodin později byla kresba hotova! Takto rychle jsem naposledy vytvořil dárek pro mamku k vánocům.


Co skvělého potkalo v posledních dnech vás?

Patrik

4 Comments

  1. Fascinující! Je to úplně něco jiného, než to, na co jsme u tebe zvyklí. Nemám slov…. Prostě bravo! Patriku, pořád překvapuješ jedním ohromným dílem za druhým. Docela by mě zajímalo, jak vypadala ta ovce. I když byla děsná, jak píšeš, pořád to bylo lepší, než mé kresby. Pošli mi mi ji prosím na e-mail, pokud budeš chtít. Díky. 🙂 A co mě potkalo v posledních dnech? Začal jsem více experimentovat v počítačové grafice a konečně jsem se po dlouhé době uviděl s přítelkyní. Jsem vážně zvědav, čím vším nás, čtenáře, ještě ohromíš. Tak či tak, i když to bude cokoliv, jsem si jist, že všechna tvá díla budou perfektní. 🙂

    Odpovědět

  2. Dobrý. Rychlý. Jen mě udivilo, proč ta kobra (had) hrozí vyceněnými zubisky? Lepší by přece bylo (zase podle mě, ale nejsem muž) vytažený jazyk, který čichá a ohledává neznám objekt (dívku z chatu)? Ale to už je zase konstrukce, že? Za jak dlouho jsi to dal? Podle toho se dá měřit zájem o objekt 😉
    Přeji tento týden taky tak pěkný 🙂

    Odpovědět

    1. Se vším všudy to mohlo zabrat čtyři, pět hodin? … Já hadův výraz moc neřešil, hlavu mám plus mínus dle předlohy a ty tesáky se mi prostě líbily 😀

      Zájem o objekt se dle toho měřit dá, jelikož málokdy z fleku začnu někomu kreslit obrázek… Takže zájem je 😀 Každopádně minulá kresba pro mě byla větší srdcovkou, jelikož to bylo pro osobu, kterou mám velice rád, a tak jsem tu dvacítku (minimálně) hodin rád věnoval 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

