Já zpívám… a prý hezky!

Poprvé jsem tuto píseň slyšel před pár dny, když mi ji pustila kamarádka. Zajímalo ji, zda se mě bude líbit, protože ji hodlali zazpívat v sobotním sboru…

Zamiloval jsem si ji na první dobrou 🙂

Jenže co iBůh nechtěl, ve sboru jsem byl požádán, zda bych nezpíval s nimi… Zeptal jsem se, zda se nepomátli – moc dobře znám svůj hlas a zpívat? Ne, děkuji. Hned mi na paměť přišlo, jak mě jako malého špunta učitelka poslala při besídce za dveře, jelikož prý mručím jak medvěd 😀 … Nebo jindy mě slyšel zpívat taťka a řekl mi, ať jsem raději zticha…

No a tak jsem zticha byl… Až do teď 🙂

Opravdu jsem překvapil sám sebe. Sice to trochu skákalo a chtěl jsem to vzdát, ale kamarádka mě podržela a větou „Blázníš? Vždyť zpíváš nádherně!“ mi dodala víru v to, že i já zpívám pěkně…

Jsem ji za to vděčný. Sice jsem zpíval jen tuto píseň, ostatní na mě byly vysoko, přesto mi pomohla překonat „blok“ z dětství… A to se nezapomíná 🙂


Jak jste na tom se zpěvem Vy?

Patrik

3 Comments

  1. Moc dobře jsi udělal. Bloky je potřeba odstraňovat. A sama vím, že maminka zpívala ráda, ale prostě neintonovala. Proto s námi – nadšenou zpěvnou rodinou – nikdy nechtěla zpívat. Přesvědčila jsem si a když jsme zpívali, přece musela zpívat s námi. Nic se nedělo, ale ona byla spokojená a pak zpívala i před námi.
    Tak to jistě bylo i s tebou. Oni tě přivzali do svého sboru zpěváků a tam má právo zpívat každý jak chce. Není to akademie. Je to společenství a tam má každý „svůj hlas“. U tebe doslova. Hlavní je zpívat s lidmi. Buď vděčný té, která tě rozezpívala. Máš najednou bohatší život. Každý jsme nějaký, ale společně nám je líp. Fandím ti i tomu sboru. Klidně zpívej.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

