Experiment: buďte sebevědomí

Pustili jste si už video?

Doufám, že se líbilo 😉 A jestli jste jej ještě neshlédli, napravte to! Opravdu stojí za to, obětovat pár chvil…

Má to skutečný vliv?

Už během videa jsem rapidně změnil polohu, v které jsem seděl 🙂 … Většinou totiž sedím s nohama zkříženýma pod židlí, a to je poloha tak trochu „kočičího klubíčka“… Naopak když se pěkně „rozvalím na medvěda“, hned se cítím sebevědoměji… 😎

Co takhle experiment?

Pokus číslo jedna:

Zaujměte pozici „kočičího klubíčka“ 🙂 Snažte se zabrat co nejméně prostoru – nohy hezky k sobě, ruce semknout, bradu až ke kolenům, pohledem protínejte podlahu… A vydržte tak alespoň minutu.

Jak jste se cítili?

Pokus číslo dva:

Nyní je čas na polohu „rozvaleného medvěda“… Zde je jediné pravidlo – přivlastnit si co nejvíce okolí! 😀 Snažte se mít lokty navzájem a kolena navzájem co nejdál od sebe (samozřejmě ne úplně doslova!) 😉 Představte si, že jste vládcem veškerého prostoru, využijte jej… O opět experimentujte alespoň minutu.

Cítili jste ten rozdíl?

A použitelnost v praxi?

… prakticky kdekoliv, kdykoliv a pro kohokoliv 😛 Zkuste a uvidíte 😉


Kdy je, podle Vás, „pozice medvěda“ k nezaplacení? ❓

Patrik

 

8 Comments

  1. To bych měla vyzkoušet ve škole 🙂 Nemyslím tím zabrat celou lavici, aby se tam druhý nevešel, ale to moje klasické krčení v rohu je taky zbytečnost :)) Zajímavé video!

    Odpovědět

  2. Velice pěkné a dle mého pravdivé video. Tématicky se to hodí k mému blogu, takže budu tvůj článek sdílet na svém Facebooku a Twitteru 🙂 Díky za něj.

    Odpovědět

  3. Vám doma neříkali:“Choď rovně, stůj rovně“? 🙂 btw. zkuste si, třeba cestou do školy, jít „s hlavou vzpřímenou“ (ramena vytáhnout nahoru, zatlačit dozadu a spustit – dokud si jeden nezvykne možná trochu nepříjemné) …

    Odpovědět

  4. Tak proto jsem se v době výletování na pokoji penzionu tak slastně rozvalila jako ta medvědice. Řečí těla klamu záměrně celý život. Video jsem poslouchala se vztaženýma rukama, když mluvili o dominanci a „prsení se“. Před několika dny jsem ještě chodila téměř v překlonu, páč jsem měla stres z toho, že se mi nepodaří, aby hospodář zatopil a v domě bylo teplo – viz asi můj předposlední článek. Teď už jsem i viditelně „rozvinutá do prostoru“. Topí se.
    A to jsem před pár dny přemýšlela o tom, že jsem případ pro psychologickou podporu. Stačilo trochu pochopení hospodáře a jsem „medvědice“ 😉
    Je dobře, že se učíš, jak být úspěšný. Ty to využiješ. A my si to holt musíme uvědomit i prostřednictvím toho dnešního videa 🙂

    Odpovědět

    1. Za „pozici medvěda“ vděčím Vám 😉 Ten pojem zde sedl jak zadnice na kakáč 😀

      A je skvělé, že máte doma teplíčko… už jen víc světla a i luštění půjde od ruky! 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

