Výzva: Listopad

Máme začátek měsíce, a tak jsem si vytyčil pět cílů! Každý jeden z nich bych rád splnil, jelikož je to pro mě důležité 🙂

A jaké úkoly pro sebe mám?

1/ Zvládnout zápočet z matematiky na více než 90 %

… výzev ve svém vysokoškolském životě mám víc, ale matika je pro mě aktuálně nejpalčivější.

2/ Dokreslit rozpracovanou kresbu

… kreslím teď závodní auto s 3D efektem pro jednu soutěž na facebooku, tak mi držte palce 😉

3/ Projet se na kole!

… už několik týdnů si slibuji, že sednu za řidítka 😀 Chybí mi to!

4/ Vyšívat a vyšívat

… práce jde od ruky pomalu, přeci jenom to bude ve výsledku skoro 25 000 křížků! Hodlám mít hotové veškeré černé a červené plochy.

5/ Zajistit vánoční dárky

… doteď jsem nad Vánoci prakticky nepřemýšlel, ale rád bych opět udělal radost. Minulý rok jsem kreslil a kreslil, a tak letos to chce zase něco jiného… Napadá Vás něco?

A co byste rádi do konce měsíce zvládli? 😛


Držte mi, prosím, palce 😉

Patrik

12 Comments

  1. Jízda na kole? Na mě by už byla zima. I když jsem původně z Polabí a pamatuju, že jsem tam jezdívala na kole snad pořád….
    Člověk v tom velkoměstě hrozně zpohodlní….
    Mé plány na listopad? Ty dárky, už by to chtělo začít. Chtěla bych zas letos mít adventní výzdobu, tj. dárky a nějaký základní úklid ještě v listoapdu a advent už si jen tak vychutnávat. Loni se jakžtakž zadařilo. Jinak dál jedu svůj Absurdistán a mám v hlavě ještě jeden projekt, ale nějak mi už na něj nezbývá čas… :-))

    Odpovědět

      1. Tak napůl 🙂 Týká se to individuálnější výuky angličtiny – mám speciální představu, jak bych to chtěla dělat 🙂 Ale je na tom ještě dost práce a zatím ji nějak spíš vkládám do blogu (který s tím ale dost souvisí) a jiných věcí (který s tím ale také dost souvisí). Jen ten hmatatelný výstup ještě není :-))

        Odpovědět

  2. Přeji ti hodně štěstí ve všem. Máš pravdu, je načase začít nakupovat dárky na vánoce. Jednak budou před vánoci v obchodech strašné davy a jednak – zvyšování cen. Pokud jde o matematiku, docela ti závidím. Já s matematikou válčím skoro každý den. Zřejmě pro ni nemám buňky, ale také bych chtěl lepší známky. Každopádně máš smělé cíle, držím ti palce, jak už jsem říkal. 🙂

    Odpovědět

  3. Máš smělé cíle. Přeju ti tu matiku a přiměřeně i další cíle. Jen nevím, jestli si nenakládáš příliš. Cíle jsou dobré a potřebné, ale nervuje nás představa jejich nesplnění. Nejde o život, tak bojuj za matiku a to ostatní „přiměřeně“, jak říkám
    Já bych ráda zvládla ty závěje poznámek na svým psacím stole. A jinak – aby ta bolící pata dopadla nějak dobře. Dnes bude první pokus. Je listopad a už se to počítá, že?

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

