Můj lék na nespavost

Dnes v noci jsem se převaloval a převaloval… Určitě to také znáte. Hlavou mi kroužily a kroužily myšlenky, stále jich přibývalo, nebralo to konce. Žádná poloha nebyla ta správná, každá myšlenka se větvila a snažit se vypnout bylo nemožné…

… když v tom přišel spásný nápad!

Co takhle vyrazit na čerstvý vzduch?

Zvednul jsem se z postele a zjistil, že se vůbec necítím být unavený (no jo, když člověk usne přes den, tak se není čemu divit, že? 😀 ). Potichoučku (tedy alespoň doufám, že jsem moc hluku nenadělal) jsem se oblékl, vzal si propisku, baterku, telefon a foťák a už jsem vycházel z baráku.

Počasí venku bylo ponuré. Trošku poprchávalo, ale to mi nevadilo. Sedl jsem na své kolo, šlápl do pedálů a za svitu baterky pelášil směr keška. Před pár dny totiž vznikla jedna nová nedako, a tak mě napadlo, že na čestvý vzduch vyrazím směrem k ní 😀

nocni_odlov

Odlov byl bezproblémový (krabička byla magnetem přichycená na železné konstrukci 🙂 ), nikde ani živáčka 😀 (až na pár aut…). Po zapsání a vyfocení logu jsem vyrazil zpět domů a kdo by to byl řekl, doma usnul jako nemluvňátko

A to je důvod, proč tu hru tak miluji 🙂

Pomáhá mi vyčistit hlavu… Na chvíli vypnout vše ostatní a soustředit se na jediné – odlov krabičky 😀 Někam se podívám, nadýchám se čerstvého vzduchu, protáhnu tělo… a když jde o kešku s T4 či T5 (obtížný terén), tak tělo naplním i trochou adrenalinu 🙂

Dle mě by každý měl mít svůj „lék na nespavost“…

Může jít o běhání, starání se o zahrádku, týmové sporty či cokoli jiného 🙂 Jde o to, mít u čeho vypnout od každodenního života a nabrat duševní energii

Osobně nejvíce energie získávám právě na kole. Ačkoli domů přijíždím fyzicky naprosto vyčerpán, usmívám se od ucha k uchu a mám pocit, že se mám nejlépe na světě 😀 … Po pár minutách odpočinku jsem zase „fit“, a tak ve výsledku mě kolo nakopne takovou energií, že z ní čerpám několik dalších dní 🙂

A jaký je Váš energeťák, který vás dopuje energií? 😛


No a na závěr jeden kameňák ze světa geocachingu:

IN: Hračka OUT: Magnet
PS: je třeba spravit uchycení krabičky – nedrží. 😀


Čerstvému vzduchu zdar!

Patrik

16 Comments

          1. Zatím jsem našla jenom jednu kešku a to byla zrovna micro, takže zatím žádná 😀 O víkendu asi vyrazím na kešky.. A co tvoje? 🙂

          2. Rád vzpomínám třeba na jednu, která byla v takové jeskyňce… Když se doplazil až na konec, tak jsem byl v naprosté tmě, úplném tichu a mírném chladu… Jako by tě někdo zavřel do ledničky… až na to, že tam nehučel ten motůrek či co to v ledničkách je 😀

  1. Mě spolehlivě uspí moje představivost a nejlépe, když ji hned někam zaznamenám. Ty příběhy co dokážu před spaním vymyslet jsou někdy dost šílené 😀

    Odpovědět

  2. Máš pravdu. Čerstvý vzduch a trochu toho nočního adrenalinu vydá za hodně dobré nálady. A jak píšeš, pak padneš a spíš! Jako jezule, jako Terezka 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

