Zvládnete „nebýt chytří“?

Narazil jsem na zajímavou matematickou hádanku…

Osobně jsem s ní bojoval asi čtvrt hodiny… A to jsem přemýšlel intenzivně 🙂 Napadala mě spousta postupů, jak na to, ale nic správně. Teprve až jsem se na to podíval jako osmileté dítě, tak mě to trklo 😀

Takto prosím vypadá:

Součet číslic

První pohled byl klamný, myslel jsem, že budu složitě využívat své matematické znalosti…

Jenže ejhle, na tuto hříčku se jde úplně jinak 😉

… a zde je má rada pro vás – nehledejte v tom nic složitého, dívejte se pozorně a když začnete počítat s číslem vyšším než se šestkou, tak na to jdete špatně! 😛


Zahřejte své mozkové závity 😀

Patrik

5 Comments

  1. Jé, zase jsem se ani nepokusila. A to nebylo nijak těžký 😉 Nemusíš mě ani litovat, jsem ráda, že už mám další matematickou složitost za sebou.
    P. S:: Eze gratuluji za dobré matematické myšlení. Nebo za okamžitý nápad? 😉

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

