Neplýtvejte, naučte se trik

Den co den vidím na záchodech naší univerzity plný koš papírových utěrek… Tedy kdyby jen koš – vhké papírové žmuchlance jsou všude kolem! A přitom stačí tak málo, dva primitivní kroky, a žádná papírová záplava by se konat nemusela 🙂

Doufám, že se video líbí 🙂 Už je tomu několik měsíců, co jsem jej viděl poprvé, a řeknu Vám – od té doby mě tento postup – protřepat a přeložit – neskutečně ovlivnil 😀 Na toho dědulu si vzpomenu takřka vždy, když si pro sebe odebírám papírové utěrky…

Věřím, že každý z nás si tento postup může osvojit.

Vždyť na tom není nic těžkého 😉

Až příště budete trhat třetí či čtvrtou utěrku, uvědomte si, že se do dá zvládnout i s jedinou 😛 Mám to už ozkoušené.


Kolik utěrek si většinou odebíráte vy?

Patrik

14 Comments

  1. Hezké – pravda je, že lidi, ve valné většině, nezvládají ani papírové kapesníky – natož utěrky.
    Zaujala mě jiná věc :“.. kdyby jen koš – vhké papírové žmuchlance jsou všude kolem!“ KDOpak je tam, asi, hází?

    Odpovědět

  2. Asi jsem divnej, ale nikdy jsem nepotřeboval více než jeden. Použít čtyři mi přijde už těžce přehnaný 😀 Tak hezky to naučené nemám, ale návyk prostřepání jsem si osvojil z domoba. Fakt stačí oklepat 🙂

    Odpovědět

  3. Papírový ručník vždycky jeden – jsem spořivá. On většinou stačí a máš pravdu – po tom otřepání. Jen mít trpělivost. Dřív jsem si utírala otřepané ruce do kapesníku.
    Video je světový – jsem zvědavá, až dáš to, jak šetřit na toaletním papíru. I to je věda. Třívrstvý nic moc neřeší, když je někdo zvyklý si roztočit rulku. I zde ale platí: přeložit kde to jde. Už to, že původně široké rulky toaleťáku jsou menšené a menšené přímo od výrobců. Nehledě na to, že útržky toaleťáku jsou tak osm útržků od konce poloviční délky. Někdy si toho všimni. Hlavně u těch nejdražších papírů. Na šetření s toaleťáky jsem fakt zvědavá. Na nějaký protřepávání u mísy nejsem. Jistě ale bude nějaká vychytávka – lidi jsou všímaví a tento dědula to dal pěkně názorně. Už vidím, jak diváci tohoto videa „protřepávají“ a „překládají“. Má to smysl.
    Doma papírovou utěrku ještě poodložím a použiju ji na utření stolu, nádobí a tak. Všude se dá využívat výdobytků doby rozumně. Za dnešní videjko dík.

    Odpovědět

  4. Já si teda věčinou beru více, než jednu, ale myslím, že po těch slovech protřepat a přeložit si vždycky vybavím dědulu a hnedka si to rozmyslím 😀

    Odpovědět

  5. Dobrej děda 🙂 Já většinou protřepu jednou dvakrát a nechám uschnout na vzduchu. Nebo otřu o oblečení :-))) Většinou si vystačím s jedním papírem. Když mám chuť. Jinak s žádným :-)) Jen nevím, jestli zas za mnou není všude moc nastříkáno :-))))

    Odpovědět

      1. No, nikdy nevíš 🙂 Jeden uklouzne, praští se o umyvadlo a je to…. 🙂 Teď jsem to zkoušela s tou mou čerstvě zlomenou nohou, když jsem byla na záchodech na ambulanci (tedy ne to padání, ale protřepávání) a zjistila jsem, že jsem nepochopila, proč bych si vlastně měla vůbec ruce sušit :-))) Mám ráda ten pocit mírně vlhkých rukou :-)))

        Odpovědět

Zanechat Odpověď

