Výzva: Prosinec

Listopad utekl jako voda.

Máme tu prosinec, a to znamená novou pětici cílů 🙂 A na závěr článku se povívám na to, jak se mi dařilo v listopadové výzvě. Z ní mám trochu smíšené pocity…

… a o to více se hodlám zaměřit na prosinec! 🙂

Proč? To se dozvíte níže 😉

Na co se teď zaměřím?

A/ Vánoční dárky 🎅

Minulý rok jsem měl pro rodinu pěkné dárky, letos bych to ráď překonal… Každopádně to bude vyžadovat dost času. Žádné kupování zbytečností, budu opět kreativní 🙂

B/ Vyšívání 📍

V listopadu jsem se moc nečinil, což mě dost trápí. Je to (po povídce 4P) můj největší projekt… Rád bych to už viděl viset na zdi.

C/ Projevy 📢

Tento týden a pak na přelomu roku mám donluvené, že budu mít před lidmi projev, zamyšlení 🙂 Velice se těším a doufám, že se budu líbit a zúčastnění si z toho odnesou co nejvíce.

D/ Kreslení 🎨

Rád bych nákreslil takovou kresbu, s kterou bych byl tak spokojený jako s Fordíkem, který se opravdu vyvedl 😻

E/ Povídka 📖

Už dloooouho jsem nenapsal povídku. nedávno jsem měl sen, který mi vytvořil ďost detailní příběh… Zbývá to jen sepsat 😀

Plány jsou to slušné, mírně nad mé síly… Držte mi palce. Koncem roku Vám ukáži, jak vyšívání pokračuje. Je na co se těšit!


A jak dopadla výzva listopadová?

1/ Zvládnout zápočet z matematiky na více než 90 %

Zvládl jsem fullhouse, nebo-li 30 bodů z 30 možných 🙂 Šťastný jak tučňák po lovu sardinek!

2/ Dokreslit rozpracovanou kresbu

Hotovo 🙂 Do dvou dnů ss tu objeví.

3/ Projet se na kole!

Splněno! … A náramně jsem si tu noční projížďku lesem, kdy kolem byla jen a jen příroda, tma a zvuky potůčku, užíval 🙂

4/ Vyšívat a vyšívat

Ehm… Jak jsem zmínil výše, takřa jsem ani křížek neudělal.

5/ Zajistit vánoční dárky

Pár nápadů, ale nezrealizoval jsem nic…


A co čeká v prosinci Vás? 😉

Patrik

4 Comments

  1. Předchozí výzvy jsem tolik nečetl takže čumím – vyšívání? Vážně? Dohledal jsem i info, co tě k tomu vedlo, ale stejně by mě k tomu jen tak někdo nedokopal :)) Třeba to u tebe půjde po Silvestru jako novoroční předsevzetí, jestli něco podobného praktikuješ 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

