3D Kresba

Poslední dobou se mezi kreslíři objevil obrovský boom, a to 3D kresby… Najednou jsou všude 😀 I mě tento efekt zlákal, a tak jsem to zkusil.

Co na dílo říkáte? 🙂

lada drawing vesta wtcc

Doufám, že se výtvor líbí.

Kresleno je to na obyčejnou A4, ze které jsem vystřihnul tento prapodivný tvar. Celá kresba je tedy na rovném papíře, nic ohnuté není. Každopádně pro příště musím více zapracovat na detailech, zde jsem některá místa docela odfláknul… Minulou kresbu jsem nakreslil lépe.

Hurá si najít čas a opět se v kreslení posunout 🙂


Uhádnete proč má vůz označení 42? 😛

Patrik

5 Comments

Zanechat Odpověď

