Kresba jako dárek

kresba skoda favorit

Prarodiče letos říkali, že jim nemáme nic kupovat, že vše mají, že nic nechtějí…

… ale já je toužil obdarovat!

Nápad přišel hned… Loni jsem daroval dvě kresby a mělo to úspěch 🙂 a tak jsem se rozhodl nakreslit auto, které měli dlouhá léta.

Musel jsem z nich nenápadně dostat, jak auto vlastně vypadalo, jelikož já si jej zas tak nevybavuji 😦 Zadařilo se a dokonce jsem našel i pár fotek, z kterých jsem tedy mohl vycházet 🙂 Něco málo sice nesedí, ale jinak kresba odpovídá pohledu na dědovu garáž pár let zpátky.

Jsem na kresbu hrdý!

Zkusil jsem opět kreslit trochu jinak (místo rovných čar dělat takové klikiháky) a výsledek dle mě stojí za to 🙂

A co vy, čím jste své blízké obdarovali?


S Vánočním pozdravem

Patrik


Pokud se Vám moje kresby líbí, co takhle se přihlásit k odběru novinek? Už Vám žádná kresba neunikne 😉 (symbol složky vlevo nahoře)

16 Comments

  1. Doufám, že se dožiji, až náš vnouček pro nás vyrobí nějaký dárek. To potěší vždy.Úžasný nápad, nakreslit dědovo auto. To muselo dědu s babičkou dost překvapit.
    A taky informace pro čtenáře, že žijí na Ždársku.

    Odpovědět

  2. Kresba se ti opravdu povedla. Skvělý nápad na dárek. Přijde mi, že většina prarodičů říká, že všechno má a nic nechce. U nás jsme to vyřešili neoriginálními dárkovými poukazy. 🙂

    Odpovědět

    1. Napadlo mě pro druhé prarodiče předplatné Dtestu, nezrealizovalo se to… tento rok to už prosadím 😀😀 A je to krásný pocit, vidě kresbu zavěšenou nad dveřmi…

      Mohu se zeptat o jaké pokazy šlo?

      Odpovědět

  3. Nádhera, stále se v kreslení lepšíš, tenhle styl se mi moc líbí, podle mě i dobře vystihuje tu správnou atmosféru. 🙂 Připomíná mi garáž i naší babičky. 😀

    Odpovědět

  4. Váu:)
    Máš fakt talent:) Som na tvojej stránke prvý krát, ale posledný určtite nie:) Krásne kreslíš:) Keby som dostala takúto kresbu na Vianoce určite by som sa potešila:)

    Odpovědět

  5. Naozaj nádherná kresba 🙂 ja som si tento rok želala nech mi radšej blízki niečo nakreslia, no nenakreslili.. 😀 nevadí, možno nabudúce 😀

    Pekný zvyšok Vianoc 🙂

    Odpovědět

    1. Držím palce, ať tě o Vánocích kresba (malba) mile překvapí 😉 Já bych kreativní dárek také uvítal… asi to musím začít dávat najevo 😀

      Odpovědět

  6. Zdravím tě už po Štědrém večeru. Vidím tvoje veliké očekávání. Kresba se jako dárek určitě setká s pochvalou – když už všechno mají. Takto originální dárek nemá nikdo. Doufám, že jsi si Štědrý večer užil a očekávání tě nezklamalo. Hezké svátky 🙂

    Odpovědět

    1. Naopak, rodina mě příjemně překvapila 😊 Dostal jsem od brášky úhlové tužky na kreslení a od rodičů tubusy na přenášení kreseb (či na stylové darování) a příručku japonštiny 😁 Hlavní však bylo, že se všem rozzářila očička u dárků ode mě 😆 Doufám, že i Vy si svátky užíváte.

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

