2016? Hurá do něj

Včera jsme se s jedním rokem rozloučili a dnes už tu máme další 😀 Doufám, že jste si jej užili a dali odcházejícímu roku pěknou korunku… Osobně jsem poslední dny hodně přemýšlel (nad tím, co v mém životě funguje a co nikoli) a jako každý rok, i letos jsem se rozhodl dát si několik cílů:

  • Zvládnout akademický rok s průměrem pod 1,5
  • Napsat povídku
  • Jednou týdně článek pro blog
  • Umět základní činnosti pro přežití v přírodě
  • Naučit se vařit si jídlo
  • Léto strávit v cizině
  • Setkat se s jednou úžasnou holčinou
  • Přečíst si Starý zákon
  • Odlovit kešky oblasti Brno-střed
  • … a dokončit výšivku McLarenu 😀

… na tom posledním už se pilně pracuje!

Dokonce jsem vyšíváním strávil přerod minulého roku na letošní. Opravdu! Jako důkaz přikládám foto s mým tefefénem 😉

výšivka auta
Jak vidíte, moc jsem od srpna nepokročil… Takovou rychlostí by to nebylo ani za tři roky 😀 Držte mi s tím palce, bude to ještě fuška!

Co se blogu týče, nápadů na články je dost, jen toho času… Vlastně co kecám 😀 Času je dost, jen jej nemarnit u kravin a hurá jej věnovat něčemu prospěšnějšímu – blogu, kreslení a povídkám! Mám tyto kreativní činnosti rád,  tak je trochu na hlavu se jim nevěnovat 🙂

A jak jste přeměnu roků prožili vy? Pevně doufám, že v kruhu vašich milovaných osůbek a s úsměvem na rtech. Budu rád, když se podělíte o zážitky v komentářích 😉


Tak tedy ať vám ročník dvašestnáct chutná a nemotá se z něj hlava 😛

Patrik

20 Comments

  1. Fajně napsané 😀
    Taky bych se ráda věnovala kreslení a blogu co nejvíc ale přesně jak říkáš, netrávit čas u kravin! Tak hodně štěstí ať ty cíle splníš. 😉

    Odpovědět

  2. Taky jsem kdysi vyšívala. Ale ne auťák, jen vánoční ubrus. Držím palce k předsevzetím. Ten Starý zákon je veliký úkol. Například kniha Numeris je koncentrovaná nuda…

    Odpovědět

    1. Proč „jen“? Plochou je ubrus větší a náročností ornamentů dle mě též 😜 … Co se Numeri týče, ta mou snahu číst SZ v minulosti zabila, teď ji s úsměvam přeskakuji

      Odpovědět

  3. Podívej se za hranu, cesty své
    nelituj, žádné chvilky ztracené.

    Nedávám si již žádná předsevzetí, i když k cíli, danému sobě, je dobré dojít, v mládí s předstihem.
    Hodně štěstí přeje. Babča Anna

    Odpovědět

  4. Sice opožděně, ale i tak ti přeji šťastný nový rok 2016 a držím palce, aby se ti tvé cíle vydařily. Hlavně aby si dal to první. 😀 Zajímavé je – umět základní činnosti pro přežití v přírodě. Co tím myslíš? Jinak staré Nokie. Byly, jsou a budou. Tyhle Nokie jsou nesmrtelné a rozhodně doporučuji ji po nikom nebo něčem neházet. Víš, co by se stalo. 😀
    Ještě jednou, hodně štěstí. 🙂

    Odpovědět

    1. To první je výzva 😀😀 ani nevím, jak se to počítá, takže jedu na max (ne úplně 😀) a pak uvidím ve výsledcích… Tím přežitím myslím hlavně různé techniky odhadování času, severu a schopnost rozdělat oheň… Díky a držím palce s tvým blogem!

      Odpovědět

  5. Líbí se mi jednorázová předsevzetí! Taková „1 článek týdně“ musí přetrvat celý rok a je sakra těžké je dodržet. A dají se odškrtnout až na konci roku. Jednorázové se dají krásně kosit.

    Starý zákon? Zajímavé čtení. Musel jsem přeskakovat ty části, kde se píše, kdo je čí syn (občas jsem měl pocit, že se to vleče na několik stránek), ale jinak to bylo zajímavé dobrodružství.

    Odpovědět

      1. Taky jsem to nakonec nedočetl, ale už ani nevím, kde jsem skončil. Nicméně jsem měl rád příběh o Josefovi z Genesis. A obecně mám radši starší příběhy, protože jsou z období vznikání světa, kdy ještě nebylo všechno zformované. Obecně legendy o vzniku světa mám rád.

        Odpovědět

  6. Příjemný přehled cílů – linka je daná. Jeď podle chuti a času a je pravda, kraviny trochu omez, pokud to chceš dát. Nejdůl je asi teď studium, to ostatní je koření života. A cvičení šikovnosti i vytrvalosti. Přeji ti náladu na to všechno a v tomto roce chuť do všeho snažení
    Jo – přelom roku šel. I Silvestr byl fajnový, dnešek langsam, veselý odchod do lože v půl třetí a konečné vstávání v devět, jako ty. Hospodář si musel odpracovat sprostý výraz, který mě srazil do blogové nečinnosti. Ale dal to – nový rok jede pohodově. Přeji to i tobě a všem, kdo k tobě chodí nahlížet i se poučit. Pěkné dny!

    Odpovědět

    1. Pěkné je, že jsem začal večer věnovat hodinku venkovní procházce… Panečku, to je hotová studnice nápadů a relaxu od učení!

      Těší mě, že přerod roku byl fajný a pevně věřím, že pohoda vydrží a vydrží 😉 A já si říkal, proč mi nechodí upozornění z Vašeho blogu…

      Odpovědět

  7. Výšivka je super! 🙂 Tak ať ji co nejdřív dokončíš.. a jinak hodně štěstí do té 2016! 🙂
    Já jsem silvestr prospala.. 🙂 😀 Ale vůbec mi to nevadilo tedy. Na přípitek jsem byla vzbuzena a pak jsem šla v klidu pokračovat. Jako když jsem byla malá, takže troška nostelgie vlastně. 🙂

    Odpovědět

  8. Šťastný nový rok plný úspechov, zdravia a lásky. Vidím ciele sú vytýčené, tak nech sa ti všetky do bodky splnia 🙂 Držím palce s katakanou i s výšivkou – ktorá je mimochodom fajnová 🙂
    A ďakujem za prianie – prišlo mi to trochu blbé toto písať tam, keď tu máš tento článok 🙂

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

