Kdo vůbec jsem?

Blog už mám nějaký ten pátek…

… a tak mě napadlo, že se Vám představím! 😛

Četl jsem několik videí a slyšel nesčetně článků, kde na sebe autoři prozradili několik věcí… A to většinou při založení svého YT kanálu, blogu a tak dále. Já jsem na to šel jinak, při založení blogu jsem o sobě neřekl ani „ň“…

Říkal jsem si, že je zbytečné se představovat… Vždyť právě mé články by měli říci jaký jsem, co mám rád a o čem blog bude. Chtěl jsem, abyste si obrázek o mě udělali sami 😉

Kdo tedy jsem?

Budu potvora, stejně to neřeknu 😀 Věk plus mínus odhadnete, pohlaví (snad) také a když se posnažíte, ze starších článků vydedukujete i město, kde přebývám 😛 Každopádně při návštěvě blogu Polárního vlka jsem objevil charakteristiku, kterou mě autorka popsala následovně:

„Záhadná postava. Na svém blogu má jednu malou rozmazanou fotku, tudíž to může být mladík. Podle inteligence a moudrosti, která vychází z některých jeho textů byste ale spíše hádali, že je píše staříček protřelý životem.“

… velice mě překvapilo a ještě více potěšilo. Děkuji.

Jak mě poznat?

Zkusme si představit, že se náhodou budete procházet po stejné části světa jako já… Podle čeho mě poznáte? Jak mě rozeznat od té spousty dalších lidí, kteří budou všude okolo?

1/ Asijský dřep

Toto je asi můj nejviditelnější znak 😀 Za celou dobu, co tento „posed“ znám, jsem viděl jen jedinou osobu, která takto na veřejnosti seděla – japonského turistu 😀 Jestliže tedy na někoho takového narazíte, je zde šance, že to jsem já…

2/ Typický „kačer“

Jelikož jsem nakažen nemocí zvanou geocaching, můžete mě častokrát vidět na stromě vykrádat ptačí budku, hrabat se ve spadaném listí (popřípadě ve sněhu), strkat ruku do temných zákoutí, kam by ji člověk s trochou rozumu nedával, či s propiskou v ruce píšícího na vlhký kus papíru… 😀 V takovou chvíli vám doporučuji ke mě přijít a optat se mě, co to dělám… Vtipná reakce zaručena!

3/ Křížovky

V posledním roce jsem si oblíbil luštění křížovek v hromadné dopravě… „Ošmatlaný sešítek“ a zelená propiska – jasné znamení, že jsem to já!

4/ Nokia 3310

Je to krám, co neumí budit (opravdu, když nastavím budík na šestou – tahá mě z postele už o půl druhé 😀 ), ale za ty dva roky jsme k sobě přirostli… Vyškemral jsem ji od dědy a stále je v úžasně zachovalém stavu 🙂

5/ Černé manžestráky

Pokud zrovna nejedu na kole ve svých celoreflexních kalhotech, budu mít na sobě manžestráky… Samozřejmě nemám jen jedny a střídám je 😀 ale jsou tak pohodlné, že přesedlám až na kraťase…

Uhadli byste, co mám rád?

Docela by mě to zajímalo… 😀 Anketu kvůli tomu ale pořádat nebudu, řeknu vám to i bez mučení.

A/ Kolo

Tady je to bez debat… kolo je kolo a ve spojení s čerstvým vzduchem je to láska na první šlápnutí. Kolikrát jsem si říkal, že nebýt kola, asi bych byl o půlku vzpomínek lehčí (a o pár jizev zachovalejší 😀 ) A to nemluvím o tom, že se jízdou krásně pročistí hlava a nabije energie. Když jsem měl kolo na pár dní v servise, připadal jsem si jako bez nohou! 🙂

B/ Kreslení

Tato činnost je pro mě nesmírně důležitá, přesto stále nevím, zda mě vůbec baví 😀 Štve mě, že nemám takový ten „vrozený talent“, který by mi umožnil stínovat intuitivně a bez přípravy cokoli nakreslit… Spíše než kreslíř jsem omalovánkař, jelikož u několika kreseb jsem obrys obkreslil přímo z monitoru. Každopádně když něco dokreslím a vidím ten výsledek, popřípadě radost obdarované osoby, je mi jasné, že s kreslením nepřestanu 😀

C/ Matematika

Počítání ve škole jsem měl vždy tak trochu ulehčené, jelikož mi to šlo tak nějak samo… Žádné zoufání, prostě počítání 🙂 Teď na výšce jsem poprvé zaznamenal problémy, ale už je to lepší. Každopádně to, co mě na matematice baví nejvíce, jsou různá kouzla s čísly a podobně… Něco málo jsem zde na blogu zveřejnil a rád bych, aby toho bylo více 😉

D/ Vyšívání

Opravdu mě to začalo bavit… Pustím si k tomu nějaký dokument a práce jde od ruky. Není to nikterak složité a myslím, že by si to každý mohl zkusit (jen daleko menší formát 😀 )… Těším se, až uvidím reakce okolí na výsledek.

E/ Geocaching

Bez této hry bych to nebyl já… Lozit po stromech, hledat půl hodiny správný pařez či žasnout na kreativitou a zručností majitelů kešek – to je moje. Je to pro mě motivace jít se protáhnout ven a skvěle to sedí k mé povaze – miluji přírodu a toužím plnit úkoly 😀 A když se pak ke mě někdo přidá, tak je den jak vyměněný.

Onepatas při lovu

… adrenalin nesmí chybět

Fotografie je z podzimu roku 2015, ale je nejaktuálnější, která se mi hodí ke sdílení 😛 Kdo by si pro kešku troufl se mnou? 😀

… tak toto jsem já

Pokud vás něco zaujalo, budu rád, když se v komentářích optáte 😉 Máte-li zájem o TAG, stačí položit otázky a bude…

A otázka na závěr: Čím bych zaručeně poznal já vás? 😛


S pozdravem

Patrik

 

 

15 Comments

  1. „japonský“ dřep, říkáte? Zkuste při něm dát kolena k sobě, je to ještě pohodlnější 🙂 PS: anebo, občas, tímhle potměšilým způsobem přenášet váhu 😉

    Odpovědět

      1. Ano, i když občas kolemjdoucí na nás nekoukají dvakrát vstřícně 🙂 Na druhou stranu – nepotřebujeme lavičky a sedátka, když si chceme spočnout

        Odpovědět

        1. Zatím se mi (neklame-li paměť) stalo, že mě skrze to někdo oslovil – a to jeden postarší pán s větou „Jó, kdybych tohle já uměl…“ 🙂 A přeci, třeba by mohl… kdyby…

          Odpovědět

          1. Jste mladý muž, není divu … Jsem „starší“ (48), většinou takto posedávám se synkem, co je ještě „divnější“ – tudíž jsou reakce okolí taky Jinde 😉

          2. Aha 🙂 Prozatím jsem zjistil, že „sednout“ si takto na zídku či na nějaký vyvýšený bod a kochat se je krása… Jen mám obavy, aby mě někdo nepostrčil 😀

  2. Konečně jsem se dostal k odepsání. Moc pěkné představení 🙂 Je sranda, že jsme fakt každej úplně jinej. To vyšívání mě dostává dodnes. Z kamarádů v okolí fakt neznám nikoho, kdo by to dělal jako hobby.

    Osobně nemám zatím tak úplně v úmyslu se odhalovat, ale podle mě to věčně nebude. Zatím pouze věci ze soukromí, ne totožnost.

    Chtěl jsem se optat ohledně Geocaching. Je pravda, že když už něco najdeš, tak si to sice můžeš vzít, ale měl bys tam místo toho dát něco jiného? A rovnou otázka pro nějaký budoucí TAG – Jaký nejpodivuhodnější předmět jsi kdy nřp geocachingu našel? :))

    Odpovědět

    1. Já ti neodepsal! Tak to napravím aspoň teď, třeba to někdy zříš… Co se těch věcí týče ano, předměty uvnitř (krom těch s kódem a visačkou) jsou na výměnu, takzvané travel-bugs jsou od toho, abys je bez výměny přesunul do jiné, vzdálenější krabičky… A jelikož moc otázek pro TAG tu není, tak věz, že nejpozoruhodnější asi byl slimák 😀 😀 Živý!

      Odpovědět

  3. „Čím bych zaručeně poznal já vás?“ Trefná otázka. Podle výčtu tvých zájmů bych ti zaručeně byla všude v patách, ale měla bych s sebou dalmatýna. A hlavně bychom se oba motali kolem stejné kešky 😀 Moc hezky napsaný článek, jsem u tebe poprvé a budu se vracet.

    Odpovědět

  4. Já bych si troufl tam vylézt, sranda by byla zase sejít dolů. 😀 V těch manžestrácích se úplně shodneme. Taky nenosím nic kromě toho. Manžestráky jsou pohodlné, praktické a prostě skvělé. Je hezké, že máš takovéto zájmy. Aspoň nesedíš doma u počítače a neděláš nic užitečného a produktivního. Like pro tebe! 😀 A jak bys poznal ty mě? Zajímavá otázka… Zcela určitě hrou STO, o které jsem ti již říkal a taky se o ní dost zmiňuji na svém blogu. Nikdo jiný, koho znám, to nehraje. Dále, že já jsem na matiku úplný poleno. Na základce mě matika hodně bavila, ale po příchodu na střední už tak ne. Zase jsem dobrý ve webdesignu. Chápu, že to momentálně studuji a jsou mnohem lepší lidé než jsem já, ale baví mě to a chci se tím v budoucnu živit. Jinak opravdu nevím, čím bys mě rozlišil od ostatních. Fakt nevím… Jinak mohu se zeptat, proč si chtěl právě tuhle Nokii?

    Odpovědět

    1. Jak daleko ve znalostech webových jazyků jsi? Co se týče mě, jsem ráth, že je pro WP znát nemusím, že tu je pro mě tato šablona 😀

      Proč tuto Nokii? Koupil si ji na začátku tisíciletí, celé roky byla v obalu na skříni a jelikož klekla baterka, tak ji schoval před pár lety do stolku… Její stav byl úžasný, stačilo pořídit baterku 🙂

      Odpovědět

  5. Kdo by si troufl? Já, já,já! Když na komín, tak na komín! I dnes, kdy mám váhu „bílýho masa“ víc jak váhu kostry – asi. V tobě je objevitel a ještě zvídavý kluk. To je dobře. Ve mně to je taky jak v kozi, ale vidět na první pohled to není.
    Mám taky řádku projektů ke splnění a postupně si je plním. Nebo musím je plnit. Jen jsou v tom už léta, což mě neomlouvá. Teď si dávám splnitelné cíle. Kde bys mě mohl potkat?S Terezkou někde venku, v létě se protahovat trávou a křovinami plnými klíšťat. Taky občas hledám kešku, ale zatím ne na komíně. No a nejvíc teď porcuju králíky. Venkovská bajadéra. Už mám ale víc radosti a elánu, které naštěstí vidím i u tebe. Ještě připomínám posez u NB – ať už pro spojení s lidmi nebo pro psaní mých ptáčkovin. Děláš to dobře, ráda k tobě chodím 🙂

    Odpovědět

    1. To koukám, nevěděl jsem, že hru znáte takto z blízka 🙂 Držím palce s projekty! Mám v hlavě pár článků ohledně efektivity, tak třeba pomůžou 😛

      A pozdravujte výletnici Terezku! 🙂

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

