Nejúžasnější fén!

Aby náhodou nedošlo k nedorozumění, dnešní článek není o fénu na vlasy…

… fén je, jak slovo ráčil zkomolit Jacque Clouseau v původním Růžovém panteru, označení pro… Mno, však vy víte… A pokud nevíte, pusťte si odkaz 😀 No a právě v dnešním článku bych vám rád představil můj osobní fén blíže a ujasnil, proč na tohoto bobíka nedám dopustit.

Nokia 6303

S fény spolupracuji už nějaký ten pátek, pár jsem jich vystřídal, a když moje milovaná Nokia 6303i překročila řeku Styx (mimochodem nedávno vstala z hrobu a opět slouží jako záložní mašina), stalo se něco naprosto nečekaného – dostala se mi do ruky její babička! Tomu historickému kousku totiž odešla baterie, a tak po letech na dědově skříni přešla do přihrádky v nočním stolku… A ano, odtud se v lednu 2014 dostala do praciček mě 🙂 Stačilo pořídit nový zdroj energie (výběr kapacit baterií je až dechberoucí) a nokie ve stavu nové (i s pouzdrem a náhradními kryty) mi začala říkat pane.

Od toho dne uplynula spousta dnů a tato elektronická krabička se stala součástí mé identity. A to si piště, že je to lepší „imidžmejkr“ než kdejaký iPhone. 😀 Když jsem například ze začátku roku měl nějakou dobu tablet, okolí mě pomalu ani nepoznávalo, protírali oči a nevěřili vlastním smyslům! A kdykoli Nokču vytáhnu z kalhot mezi cizími, hned je o čem povídat a těch fórů, co s ní existuje… Je to holt takový Chuck Norris mezi elektronikou.

Jaké to tedy je, žít s ní?

… není to vůbec lehké! Přirovnal bych to k přátelství – občas se máte plné zuby, křičíte na sebe a nejraději byste tomu druhému vyškrábali oči, ale přesto se máte rádi a nedovedete si představit žít a neznat se.

Nokie 3310 má totiž pár svých vad.

Některé jsou nepatrné, jako například to, že zde neexistuje pohybování v textu všemi směry, ale jen doleva či doprava. Vrátit se tedy do půli esemesky chvíli zabere. Nebo byste si rádi změnili tón budíku? Neexistuje 😛 Výběr je omezen na zapnout/vypnout budík 😀 A takový hlasitý odposlech hovoru, to je též nadnokijní přání…

… ale jsou i vady nervyberoucí, na které si člověk si zvykne, nebo si spíš musí zvyknout. Vypadá to spíše na retardaci jen tohoto jediného, výjimečného, mého kusu, ale to, že si nastavím budík na 6:30 a on si vesele začne vyzvánět ve 3:17 v noci, to člověka dokáže vykartáčovat doběla. Doteď jsem na systém zvonění budíku nepřišel, ale což, prostě mě v noci nebudí prostata, ale kanadský fórek mého telefénu… 😀

A není to s Nokií nudné?

Ne, není 😀 Stále je totiž co objevovat! Jsme spolu před dva roky a stále se neznáme pořádně. Je to vztah, který mě baví. Třeba až nedávno jsem objevil, že když otevřu menu a kliknu čtyřikrát jedničku, tak rovnou nastavuji čas pro zvonění budíku (který je tedy stejně naprosto náhodný, ale abych nekřivdil, občas zvoní dle mých přestav). Pod devítkou je v menu kalkulačka a co mě překvapilo, hvězdičkou měním při kalkulování znaménka, a to dokáže urychlit práci.

A kdybyste se jó nudili, stále je k dispozici legendární hra Snake II, Space impact, Bantumi a Pairs II 😛 Ale o nich třeba jindy…

Vyměnil bych za iPhone?

Těžko takto usuzovat, ale zřejmě bych svůj fén z ruky nedal. Nejen, že je to dárek, ale též jde o parťáka, co nezklame… 3310 je telefon, který slovo internet nezná, a tak nehrozí, že bych podlehl aplikacím á la Messenger a podobně. Jsem volný tím, že jsem spoutaný zaostalostí. Není na škodu, když se člověk od té věčné konektivity a života pro sociální sítě drží dál… Je pak více času na to, co dle mě má opravdu smysl.

Prostě suma sumárum je to fajné fén 😛 a nějaký ajfén si strčte někam…


A takto v poznámce pod čarou bych se rád omluvil odběratelům a vám všem za dlouhou neaktivitu… 🙂 Každopádně nápravu a pravidelné články neslibuji 😛

Jo a článek neberte jako anti-smartfénový. Až  budu mít důvod vlastnit například iPhone, tak si jej pořídím… Prozatím by mě to akorát rozptylovalo tak, jako to dělal strýček Facebook.

S láskou Patrik

4 Comments

  1. Vítám tě mezi svými. Taky jsem měla 3310 a taky jsem ji vlastně zdědia. Byla dobrá, ale neuměla jsem si poradit s výběrem nové baterie jako ty – prodejce kafral, že se oprava nevyplatí… Tak nejsi na FB? Tleskám; já taky ne a už nikdy jinak 😉

    Odpovědět

    1. Oprava se opravdu nevyplatí, jelikož za 300 korun se dá nechat poslat z číny takřka nová… A nejvtipnější je, že jsem nedávno pořizoval už druhou baterii, a to za cirka 300 korun 😀

      Odpovědět

  2. Zdravím Patriku, díky za článek, vede mě k zamyšlení, jak může mladý člověk žít bez internetu v mobilu, druhé hlavě v útrobách svého fénu a obrázku svého křečka na pozadí. Jsem majitelkou ajfénu a nedala bych ho z ruky (už jen proto, že když spadne, tak se nerozloží na součástky, jako tvá Nokie, ale stoná za pár tisícovek). Myslí za mě na náš blog, komunikuje se spolutvůrkyněmi, vyřizuje objednávky pizzy při venčení hafana,…. Ach.. jsi prostě jedinečný a offline.

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

