A zase prázdniny…

Je to vopruz, ty letní měsíce. Venku je horko, nic se mi nechce, a tak nic nedělám, a to si pak vyčítám. Jak říkám, vopruz. Nechal bych to léto zákonem zakázat!

Asi takovýto pocit mám každý den večer, když ulehám s vědomím, že jsem se toto léto zase nikam neposunul… To je tak, když si člověk (snaha zamaskovat to, že píši o sobě) nevyjasní, co chce vlastně dělat.

Tudíž co asi tak udělám?

Vytyčím si pár cílů, pro které zbytek léta zapálím 😛

Nebudu to nijak protahovat. Cíle píšu zde a v půli září (nezapomenu-li) řádně vyhodnotím, tak jako minule… Též je zvěčním ve svém deníku, a to si piště, že mě to motivuje, protože tam by byl můj neúspěch „navěky“ zaznamenán 😀 Hurá tedy do toho!

Hodlám:

Trávit čas s přáteli

  • Moje okolí je pro mě nedotknutelné, a tak bych rád každému z nich věnoval aspoň jedno odpoledne svých prázdnin. Hurá jim tedy napsat ještě dnes, abych už tento týden někomu zpestřil letní dny!
  • A sice je to už obsaženo o řádek výše, každopádně hodlám strávit další úžasné odpoledne se slečnou… dejme tomu slečnou Q. a blíže ji poznat. 🙂

Vyšívat

  • Před rokem jsem začal vyšívat motiv auta. Očekával jsem, že to bude bleskurychlá práce, která mi zabere měsíc práce a tečka… Chyba lávky. 😀 Nejsem ani v polovině, a tak bych rád zase pár stehů udělal. Určitě očekávejte článek o průběhu práce.

Oživit blog

  • Tři měsíce jsem zde ani nežblechtnul, a to si piště, že mě to mrzí. Blog mám rád. Cílem je, aby zde byl každý týden článek, jak to dopadne, to se uvidí… 😀 Každopádně díky moc za to, že i přes neaktivitu zde není návštěvnost nulová a dokonce mi před pár dny i přibyl jeden další odběr. Děkuji! 😉

Začít s experimenty

  • Vím o sobě, že jsem docela dumavý člověk, realitu za skutečnou nemám snad po celý život, a tak bych tento svůj pohled na svět dál budoval, a to skrze různé experimenty. Jeden z nich se zde objevil před rokem, druhý čeká na vydání a další jsou v mé hlavě… Určitě je na co se těšit 😉

Ukulele

  • Pořídil jsem si ukulele a tak nějak po domácku se na ně učím hrát… Ten zvuk je báječný a velice by mě těšilo, kdybych hraním na ně mohl kouzlit úsměvy druhým. Mým cílem pro prázdniny tedy je, abych byl schopen zahrát a zazpívat (to byla výzva!) aspoň jednu pořádnou píseň 🙂 Máte nějaký tip?

Co říkáte na mé cíle? Máte podobné či naprosto jiné?

Užívejte si krásných letních dnů (které překvapivě nejsou nijak letní) a neseďte tolik času u těch elektronických mikrovlnek zvaných moderní technologií 😛



Který z mých cílů vás zaujal?

Patrik

 

16 Comments

  1. Nesnáším zimu. Oprávněně a dlouho. Zakážeme ji taky, ne? I když fakt, že se mi v zimě nic nechce – zřejmě vypovídá víc o mě než o ročním období 😉

    Odpovědět

          1. 😀 😀 Tyto teploty jsem již dloouho nezažil. Každopádně ani při 10 se mi ven nechce… (To „stěžování“ v článku berte s rezervou, rád si lehnu do bazénku a poté si užívám sluneční svit na hrudi)

          2. To mně kdysi nevadilo jezdit ani na sněhu. Ale to nebylo takové to ježdění pro zábavu, to bylo prostě přesouvání z místa na místo, abych nemusela jít pěšky. Auty to nebývalo tak běžné (popojet si od domu k obchoďáku nebo odvést dítě autem do školy, i když by tam na kole bylo za 10 minut) a MHD u nás ve městě v podstatě nejezdí.

          3. 😀 😀 Na výlet bych v mínusu nejel, ale každoročně si dám takový driftík na ledu – je to zážitek k nezaplacení. Obdiv Vám, protože pro přesouvání bych to volil jen kdyby to bylo nejvýhodnější volbou 🙂

  2. Ukulele i vyšívání, to jsou velmi zajímavé cíle 🙂 To se dnes nevidí :-)))
    Já si letos v létě žádné cíle nedávám… snad jen sehnat tu sukni pro malou na koncert, včas ji odvést na tábor a včas ji zas vyzvednout :-)) Jinak neplánuju, ono se to nějak plánuje samo :-))) A tak mi to vyhovuje 🙂

    Odpovědět

          1. Teprve necelých 10 let. Ale touží se stát zpěvačkou :-))) Miluje Lucii Bílou, už jsem s ní musela jít na koncert. A k narozeninám si přeje vánoční koncert 🙂

Zanechat Odpověď

