36 otázek lásky (ke stažení)

Tento test je prý zázračný! Lásce by měl propadnout jakýkoli pár neznámých lidí, kteří jej vyzkouší!

Tak na co ještě čekáte? Vytisknite si jej a utíkejte někoho potkat a zamilovat se! 😛 😉

36 lasky

Ke stažení zde 😉

Ale funguje vůbec?

Vím já… 😀 Každopádně může. Jen se podívejte na ty otázky! Mám problém vědět odpovědi sám u sebe, natož u mých blízkých… A na tom test pracuje! Pomáhá nám sdílet se s tím, kdo nám za to stojí (… či kdo je obětí našeho experimentu 😀 ).

Základem vztahů, jak vám asi řekne každý manželský poradce, je komunikace, sdílení pocitů…

… a to je to, o čem tento test je – poznat se blíž, v co nejkratším čase.

Jdete do toho?

Nebojte se jej vytisknout a mít vždy při ruce. Test jsem vyzkoušel dvarát v den, kdy nám jej kamarád představil, zaujal mě, a tak jsem si jej zmenšil na formát A5… Nosím ho složený v peněžence! Né že bych ze zoufalství chtěl některou uhnat, spíše mi to přijde jako zábavná aktivita :D. A pokud vás zajímá, kolikrát jsem jej použil, tak vězte, že jednou… 😀 😀 Teď před pár dny… a pěkně jsme se danou holčinou pobavili.

Lásku na celý život vám nezaručím…

… zábavu však ano. 😉 A nemusí jít o někoho kompletně cizího, lze trochu okořenit jak stávající vztah partnerský, tak kamarádský… 😛


Věříte tomu testu?

Patrik

8 Comments

  1. Jejda, tohle je jako zajímavé, ale nějaké otázky jsou fakt hrozné a radši bych nic z toho nechtěla vymýšlet, nevím jestli se rozhodnu ho s někým zkusit.

    Odpovědět

    1. Je jedna osoba, s kterou bys to zkusit měla – se sebou 😉 Opravdu je kouzelné zkusit odpovědět sama sobě, sám jsem si uvědomil, na kolik z toho si vlastně ani nedokáži odpovědět! 😀

      Odpovědět

  2. Nuž, ja na takéto naozaj nie som a otázky typu „Čo by si robil, ak by si mal zajtra/o rok/dnes zomrieť?“ sú podľa môjho názoru úplne zbytočné a nepáčia sa mi. Nevidím dôvod prečo by takéto otázky boli dôležité pri hľadaní lásky, či vo vzťahu. Odpovede na ne sa predsa dajú dostať i úplne iným spôsobom a netreba tam ťahať smrť – nie, že by som ju brala ako neprirodzenú vec, hej? Ja so smrťou ako takou, nemám žiaden problém.
    Každopádne sú to celkom základné otázky medzi dvoma ľuďmi – aspoň väčšina určite. Sny, priateľstvo, spomienky, zážitky, perfektný deň, či rande. Na druhej strane sa však priznám, že ani ja sa na ne takto rovno nepýtam. Hm, ani neviem… možno isté otázky z nej pri nasledujúcej príležitosti použijem, len aby sa ten dotyčný mňa nespýtal! 😀
    Inak takéto „testy“ príliš neodobrujem, pretože človek nikdy nevie, či ten druhý je naozaj úprimný. Ale bude zábava, no 😀

    Odpovědět

    1. Ano, otázky typu „co by – kdyby“ jsou diskutabilní. Osobně se mi však na nich líbí to, pokud člověka nutí zamyslet se… A jakou otázku bys například namísto toho použila? 🙂

      Odpovědět

      1. Hm, dobrá otázka. Nuž nikdy som sa nad tým tak konkrétne nezamýšľala, akú otázku by som položila miesto takejto. Hm, asi nejakú takú, ktorá by sa zamerala na to, čo je pre toho druhého najdôležitejšie, keďže predpokladám, že v prípade smrti by človek asi robil to, čo je pre neho úplne zo všetkého najdôležitejšie. Alebo niečo také, čo túži spraviť, len na to nemá financie/odvahu/možnosť, či hocičo iné.
        Tak ale ja osobne vychádzam zo seba. Keby som ja mala pred sebou len pár dní života, napríklad, rozhodne by som robila to, čo je pre mňa dôležité…

        Odpovědět

          1. V prípade, že mám onedlho zomrieť? Nuž, preferujem nevedomosť ohľadom tejto veci, ale budiš… tak rozhodne by som o tom nikomu nepovedala, a keďže je pre mňa rodina a kamaráti dôležití, zrejme by som s nimi mienila stráviť čo najviac času, do posledného by som sa im snažila pomôcť – a dala by som výpoveď, haha, dobre, práca mi lezie na mozog, ale i to je niečo, čo by som v takom prípade zrejme bez odkladu spravila. Ja som celkovo asi nenáročný človek, nepotrebujem luxusné dovolenky každú chvíľu ani podobné veci, proste mne stačí ak mám na blízku svojich milovaných (i keď mi občas lezú aj hore krkom… :D) a mám skvelý pocit z toho, ak im môžem pomôcť. Takže zrejme takto by som to spravila aj vtedy 😀

Zanechat Odpověď

