Dřep vs. hemeroidy

Ti z vás kdo tento blog dobře znají ví, že jsem milovník hlubokého dřepu.

Začal jsem s ním, to už pár pátků bude… A ze začátku to bylo peklo! Nohy pálely, záda bědovala na poplach a já né a né udržet ten zpropadený balanc. To se ale po 30denní výzvě změnilo 🙂 . Neříkám, že teď vydržím v dřepu hodiny, každopádně se z něj stala příjemná poloha. Dřepím když mě bolí záda, dřepím při čekání na bus či na zelenou na semaforu…

…a nedávno mě napadlo, jak dřep dostat na další úroveň!

Dřepět na záchodě… 🙂

Jednou jsem vám tak seděl na nočníku a jako vždy… ehm… jako vždy si v duchu stěžoval na to zpropadené sedátko! Buď je moc nízko, vysoko, příliš široké, studené, nebo, a to je hrůza, vyhřáté! A proč vlastně sedím, ptal jsem se sám sebe. Vždyť jak asi tak člověk vyměšoval než si vynalezl výklenek ve zdi a díru nad příkopem? Asi těžko u toho ležel… Dřepěl!

… a to já umím!

Pokud dřepět nezvládnete, pak je hloupé snažit se tak vyměšovat. Logicky. Když neumím řídit auto, tak se asi těžko budu hlásit do místních závodů rallye… Každopádně zvládnete-li dřep (a vězte, že 30 dní na to bohatě stačí — viz moje výzva), tak pak pro vás sedět na záchodě bude otravné a nebudete chápat, jak jste tak mohli činit celý svůj život…

Jenže udrží mě vůbec záchod?

Hmm… Dobrá otázka. Při svém poprvé jsem měl opravdu strach, že praskne prkénko, že vyvalím záchod do boku, či se propadnu o patro níž. Po položení jedné nožky na prkénko, opření se rukou a zvednutí i druhé hnáty jsem měl jasno, udrží. Každopádně to byl záchod klasický, dřepnout si na zavěšeném záchodě jsem si doteď nelajznul, to mě prostě děsí, zavěšený záchod doma nechci, ani za nic!

Když už jsme u toho domova, zde už jdu do dřepu automaticky. Jen při průjmech si sedám, zážitek z letního salmonelového nadělení nehodlám opakovat 🙂 . A zda jdu do dřepu i jinde?

gwfxgch-leu-paul-green

Představte si, že přijdete na veřejné záchodky (a myslím, že si nemusíme vyprávět). Normálně byste sedátko pokrývali toaleťákem, přikrčeně stříleli bez nutnosti dosednout, či jinak akrobatizovali. Takto akorát zavěsíte kalhoty na háček a klidně si v botech dřepnete na sedátko…

Nejen, že je to příjemnější, pohodlnější, spotřebujete méně toaleťáku (vlastní zkušenost), ale též, a to je na tom to nejlepší, děláte tím mnoho pro své zdraví! Doporučit mohu třeba článek na zoom.iprima.cz, kde je vše krásně vysvětleno.

Jsem tedy velice rád, že mě tehdy na záchodě napadlo si dřepnout, že jsem překonal strach a že mě to drží už nějakých pět měsíců.

Né nadarmo se říká, že nejlepší nápady přicházejí na záchodě! 😀

Každopádně doporučuji se vždy jednou rukou zapřít o přední část sedátka (přes toaleťák), abyste neskončili jako já — zlikvidoval jsem ze začátku dvoje sedátka, než jsem si našel způsob, jak slézt. 😀


Ono člověka naučí, když zjistí, že má hemeroidy z věčného tlačení na záchodě.

Patrik

 

7 Comments

  1. v india krome zachodu na drep jsou k videni i zachody anglo-indicke tedy klasicky sedici.. nicmene s rozsirenymi kridly.. na ktera si clovek muze pohodlne sednout do drepu bez strachu..

    Odpovědět

    1. Děkuji za příspěvek. Letos jsme například byli na severu Itálie a zde je u vody běžné, že tam mají turecké záchody. Jak já byl rád a kamarádi vyděšení =D

      Odpovědět

  2. Hej, hej, o tomto som počula a je to celkom zaujímavé, a hoci do drepu sa dostanem, asi by som to naozaj nerada skúšala doma – ešte možno v práci aj hej, lebo fujky tie záchody, nebaví ma furt čistiť tú prekliatu záchodovú dosku predtým, než si na ňu sadnem xD Doma by to asi bolo trochu trápne, pretože tu NIKDY človek nemá dostatok súkromia 😀 Ale zase existuje vraj ďalšia alternatíva, taký ten štokrlík pred záchod, aby sa kolená zdvihli dostatočne vysoko „ako keby do drepu by človek šiel“. Hmmm, neskúšala som to… ale inak hemoroidy sú svine, i u nás s tým mali problémy, práve kvôli tomu vysedávaniu na záchode – aj keď ja osobne nechápem ako dokáže niekto na záchode presedieť celú hodinu O.o
    V každom prípade chcem tým len povedať, že o tomto som počula i ja a vraj to viacerí aj odporúčajú.

    Odpovědět

    1. O tom mi povídej, člověk musí být stále ve střehu, páč klíč někdo někam odnesl 😀 Ten pazmekt na nožky, aby byly výš, se mi moc neosvědčil, lepší o něco málo jo, ale je to asi tak užitečné, jako když si pro pojídání husté omáčky vezmeš místo nože vydličku… Lepší to je, ale lžíce je lžíce 😀

      Odpovědět

      1. Haha, dokonalé prirovnanie. Nuž, ako vravím, ja osobne som to neskúšala, ani to v pláne nemám, len som o tom niekde čítala, či počula, už ani neviem 😀
        My kľúč aj máme, problém je v tom, že záchod je v kúpeľni, kam sa každý chce dostať AKURÁT vtedy, keď tam niekto práve je xD

        Odpovědět

  3. Teda to nemyslíš vážně, že ne? Při mé hmotnosti vyměšování nedělám ani na zemi – v dřepu. Že bych riskovala takovou polohu na sedátku WC nebo naší alternativy – kadibudky? Jak bych to vysvětlovala úrazovýmu doktorovi?! Poslal by mě rovnou k Chocholouškovi…
    Ale teď vážně. Nezkusila jsem a když píšeš, že ses učil od člověka pravěkýho, zřejmě to půjde. Jen mě to vyděsilo. Záměr je jistě dobrý, ale není proveditelný pro mě. Teda – zatím. Až bych si dokázala dřepnout, začnu zkoušet tuto polohu ;-)) Čímž tě zdravím, ale neslibuju, že budu dřepět u „totoho“

    Odpovědět

    1. Článkem mi jde o to ukázat, že to jde a že jde o přirozenou polohu… Občas mě vážně mrzí, že si mnohými zvyky zbytečně ubližujeme. Viz například nadechování, kdy správně bychom se měli nadechovat „do břicha“.

      Každopádně už jen to, že jste se při mých začátcích o dřepy pokoušela je skvělé! 😉 Opět zavítám k vám na blog, teď jsem měl delší dobu jiné zájmy a blogování šlo mimo.

      Odpovědět

Zanechat Odpověď

