Kolotoč emocí s Audi R8

img_20170228_233351

Člověk míní, život mění.

Kolikrát já už se sám sobě zavázal, že na kreslení kašlu, že mi to za to nestojí. Kdykoli totiž kreslím, prožívám celou paletu emocí. Chvíli si vesele čárám, poté nevrhle črtám, nato vzteky křičím a náhle zoufalstvím brečím… 😀 Opravdu nedokážu jen tak sednout ke stolu, pár hodin jak stroj kreslit a dokončit vše bez čóra-móra.

Střídají se u mě při tom nálady, kdy bych nejraději kresbu roztrhal na nejmenší kousíčky a celé to snědl s momenty, kdy jsem hrdý, že se mi zas něco povedlo (jako třeba ten plot na této kresbě, nápad se západem slunce či zadní kolo). Asi je pro mé blízké zajímavé sedět ve vedlejším pokoji a poslouchat, jak si střídavě pobrukuji a nadávám. 😀

Každopádně jsem opět kreslil. Nedokázal jsem totiž odolat, když mi ta samá osoba, pro kterou byla vytvořena Tesla, u píva řekla, že pro mě má další zakázku… Kreslení mi chybělo, chyběly mi ty emoce…

A tak mám pocit, že s kreslením jen tak neskončím. 😀


Kresba je na zpracována uhlem na papír formátu A3, hodiny raději ani nechci počítat…

11 Comments

  1. Myslím si, že pri tvorbe niečoho je to celkom normálne a to je na tom zároveň aj to najlepšie. Ja síce nekreslím, ale zvyknem písať a je super „prežívať“ to, čo moje postavy, nech je to už čokoľvek. Je zaujímavé snažiť sa myslieť ako oni.
    Myslím si, že pri kreslení je to čosi podobné, aspoň na čo si dokážem spomenúť z doby, keď som ešte bola ochotná zobrať do ruky papier a ceruzku a začať niečo kresliť, nech som sa už snažila zachytiť čokoľvek, vždy v tom boli i moje pocity. A veru, občas som pri tom zúrila a občas som sa nedokázala vynadívať na to, čo z toho celého vzniklo – no, hej, aj tak to bolo desivé, ale poznajúc moje schopnosti… 😀
    Tvoja kresba je ale naozaj krásne vydarená a máš byť na čo hrdý 🙂 Bola by škoda, keby si sa na to len tak vykašľal, napokon netreba sa tomu venovať nonstop.
    A inak… pozerám, že prečo mi je ten koberec nejaký známy (máme podobný v obývačke xD)

    Odpovědět

  2. Zajímavé proniknout do kreslířovy mysli. Já vůbec ožádném kolotoči emocí nevěděl, takže měn tvůj článek zaujal. 🙂
    Nejvíce se mi líbí ten západ slunce, ten je moc dobře zpracovaný!!! Moc se mi líbí, že si to auto vypracoval do detailů tipu: vzor na tom zadním světle. Já osobně vždy, když kreslím tak kreslit tak, že kreslím naopak, že to, co maluju je tvořeno nevybarvenou částí výkresu, tak se mi to vůbec nevydaří. Ty seš v tomhle šikovnej! Kdybych ti dal fotku své bývalé učitelky, dokázal bys jí nakreslit s kapelou U2 a co by to stálo?

    Já jsem byl tak rád, když jsem tě dnes objevil! Ty si byl ten z lidí s kterými se nejlépe chatovalo! Lidi si často chatovali radši s tebou než sem mnou. Já osobně taky. 😀 Rád jsem tě našel!!! Bylo by super, kdyby si napsal komentář Ivet. fanDemi-daily.blog.cz Určitě by jí to potěšilo!!!

    Odpovědět

    1. Hej, cena je individuální, hlavně dle toho, jak rychle se to chce, ale lidi jsem ještě pořádně nezkoušel 😀 Napiš mi na mejl, je to onepatas na gmailu, nečekaně…

      Taky jsem rád, žes mě objevil, párkrát jsem ještě na ten chat zavítal, ale nikde nikdo. Chatuješ teď někde? A Ivet, jó s ní se dobře psalo do noci xD Zajdu tam.

      Odpovědět

  3. Ale přesně o tom kreslení/tvorba čehokoliv je.Neni to jen o výsledku ale i o pruběhu. U tvorby je důležité prožívat emoce protože ty obohacují konečný výsledek. A ne vždy musí být konečný výsledek, v našem případě kresba dokončena. Každá kresba ať už studijní nebo obraz má vystavení. Každá práce je stejně hodnotná a nemyslím to z pohledu okolí ale z pohledu tvoritele. Každá ta práce prave tím vším co u ní zažíváme nás posouvá a utváří. Takže i když si kreslis maličkou skicu, muze ti dát stejně jako dokončeny obraz. A v nejlepším se má přestat.

    Odpovědět

  4. Zdravím kreslíře pro radost i napětí a radost z úspěšné práce. Trochu podobně to mám i já s psaním článků. Pěkně jsi vypsal emoce, tvůrčí zápal i zoufalství, když se nevede. Kresli, ať máme na co koukat a o čem číst. Při studiu se toho moc do hloubky dělat nedá, proto asi se tě kreslení drží. Držím ti palec i já. Hezký víkend

    Odpovědět

Zanechat Odpověď

